Obsługa zwrotów

10.18.2022

Zwroty od klientów B2C można podzielić na 2 kategorie - paczki, które nie zostały odebrane oraz produkty, które klienci zwrócili. Średnio około 5-7% wysłanych towarów dla branży e-commerce jest zwracane przez konsumentów.
 
Kluczowym punktem obsługi zwrotów jest kontrola jakościowa.
 
W No Limit realizacja przyjęć zwrotów od konsumentów odbywa się na dedykowanych stanowiskach. Strefa ta jest stale monitorowana oraz wyposażona w nowoczesne skanery, drukarki i inne narzędzia niezbędne w procesie. Wyspecjalizowani pracownicy sprawdzają, czy produkt jest pełnowartościowy, nie nosi znamion uszkodzenia i czy jest kompletny. Następnie produkt jest rejestrowany w systemie na platformie Klienta, co umożliwia bieżącą kontrolę stanów magazynowych oraz natychmiastowe wprowadzenie towaru do ponownej sprzedaży.
 
W ramach obsługi zwrotów oferujemy pełen zakres usługi dodatkowych w celu przywrócenia wartości handlowej towaru.
 
Zakupy „na próbę” z możliwością dokonania prostego zwrotu stają się normą. Dlatego tak ważne jest powierzenie tego procesu zaufanemu partnerowi logistycznemu, który kompleksowo zapewni ciągłość sprzedaży produktów.

Obsługa zwrotów w No Limit